Verzending & Retourneren
Verzending & Retourneren
Verwerking & Levertijd
Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code per e-mail. Geen code ontvangen? Controleer dan je spamfolder.
De verwachte levertijd is 2-3 werkdagen. Mocht je bestelling vertraging oplopen, dan brengen we je daarvan op de hoogte.
Bezorgopties
Thuis of op een ander adres
Je kunt je bestelling laten bezorgen op een adres naar keuze, zoals je werk of bij familie/vrienden. Geef het gewenste afleveradres op bij je klantgegevens.
Afhalen bij een PostNL-punt
Geen zin om thuis te wachten? Kies dan bij verzendmethode voor “Afhalen bij Afhaalpunt”. Vervolgens kun je bij klantgegevens een afhaalpunt selecteren (bijv. Gamma, Primera). Je bestelling wordt daar bezorgd.
Let op: Geef je toestemming aan de bezorger om het pakket onbeheerd achter te laten? Dan is dit op eigen risico. Bij vermissing zijn wij niet aansprakelijk.
Verzendkosten
-
Gratis verzending binnen Nederland en Belgie bij bestellingen vanaf €100,-.
-
Bij bestellingen onder de €100,- worden verzendkosten in rekening gebracht.
-
Verzending naar het buitenland (m.u.v. België) is altijd tegen betaling.
Retourbeleid
Het kan voorkomen dat u op uw aankoop wilt terugkomen. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Binnen deze termijn kunt u het product retourneren.
Voorwaarden voor retourneren:
-
U stuurt het artikel binnen 14 dagen na ontbinding retour.
-
Het product dient – indien redelijkerwijs mogelijk – ongebruikt, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
-
Voeg het aankoopbewijs (factuur) bij.
-
Het artikel mag slechts zover worden uitgeprobeerd als nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen. Gebruikssporen of beschadigingen kunnen leiden tot waardevermindering, die bij u in rekening wordt gebracht.
-
Alle bijgeleverde accessoires dienen mee te worden gestuurd.
Let op: De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd of gecrediteerd.
Beschadigd of defect product?
Is het product bij ontvangst beschadigd of defect? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Retourproces:
-
Vul het online retourformulier volledig in.
-
Stuur het artikel naar het adres zoals vermeld op het retourformulier.
-
Na correcte ontvangst van de retourzending storten wij het volledige orderbedrag, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, binnen 14 dagen terug op uw rekening.
Zakelijke bestellingen:
Voor zakelijke aankopen geldt geen wettelijke zichttermijn. Wel bekijken wij per geval of retour mogelijk is op basis van coulance. Bij akkoord doen wij een kredietvoorstel, rekening houdend met restockingskosten. Deze zijn afhankelijk van de doorloopsnelheid van het product en bijkomende verwerkingskosten.